18-10-2012 Nu är det höst!

Nu är det mörkare och kallare ute och hösten är här på riktigt. 
Vi har inte så många lektioner i skolan nu utan vi har mycket eget arbete, som att skriva PM och tentaplugga. Det gör att man kan sova lite längre så man slipper de här mörka timmarna på morgonen.
 
Tänkte åka hem i helgen men alla människor skulle visst ta 16-båten på söndag som jag ville så finns ingen plats kvar. Men jag kommer hem nästa helg så längtar dit istället. Jag får se det som att jag genom detta får lite exra tid att plugga på i helgen istället.

Nu ska jag kliva upp ur sängen och äta lite frukost. Klockan 13 ska jag träffa Hannah från min PM-grupp i skolan för att göra klart arbetet. Sen tar jag helg, eller kommer ju plugga i helgen men det känns skönt att lura sig själv att man tar helg i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback