15 november 2012

I morgon har jag tenta, i något så tråkigt som Vetenskaplighet. Är en kurs på 1,5 poäng, alltså en vecka. Det är en kurs vi måste gå och få godkänt i för att få göra examensarbetet i vår.
Jag har varit på 1 av 3 föreläsningar i kursen den här veckan. Om nu ska jag alltså plugga till det här. Det är så omotiverat. Det är inte ens relevanta grejer vi ska lära sig, det är bara onödigt ont som måste göras.

Idag hade vi seminarium på engelska. Igår var jag så skraj för att snacka på engelska att jag och M körde Engelsk-afton här hemma. Vi pratade alltså bara engelska. Och det lät från min sida riktigt dåligt. Och idag på seminariet lät det ju inte så mycket bättre men jag kände mig lite vanare med att uttrycka mig, även om det inte lät så bra. Det är ett steg i rätt riktning iaf.

Döper denna till "I'm with stupid", haha.

Kommentarer
Postat av: camilla

Alltid lika chockad att du skrivit... <3

2012-11-17 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback