Manic monday

Idag ska jag skriva rapport. Är måttligt road. Utanför fönstret lyser solen och det är blå himmel. Jag vill gå ut!

Skulle egentligen åkt hem till Emilie så vi kunde skriva lite o hjälpas åt, hon är ju bra på att skriva och jag är mest bra på att komma på grejer, men mindre bra på själva skrivandet. Vi kompletterar varandra rätt bra så, jag tar och hon ger liksom. Men jag har kommit in i nys-mode. Nyser hela tiden, tårarna sprutar. Så fick bli hemma. Hade jag åkt till Emilie så hade det slutat med att hon satt där med snor i hela ansiktet, jag har ingen kontroll.

Nysandet började efter att jag hade sminkat mej oxå, så ni kan ju bara tänka er hur jag kommer se ut idag.

Men i morgon DÅ ska jag va friskare än friskast!


Nu sitter jag mest och väntar på att jag ska bli sugen på att skriva diskussionen. Få en ingivelse och skriva rapporten på cirka 15 minuter så jag kan gå ut sen och nysa okontrollerat på folk som solar. När som helst nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback