Turning tables




Sitter och tycker på uppdatera knappen hela tiden för att se resultatet från M's match som spelas just nu.

Har börjat titta lite på uppsatsen som skall skrivas. Känns jobbigt att skriva något när man inte fatttar uppbyggnaden på den. Vår lärare har skaffat ngn mall som jag aldrig sett förut och det finns ingen liknande på internet heller (jag har googlat). Har skickat och frågat och fick svar, men det gav mej bara mer frågor.
Ja ja, gäller att köra på och se hur det blir. Låter väl bra?

Missar klintemarknad idag, bajs bajs. Ingen bakpotatis och inga strumpor! Men jag får ta igen det något annat år helt enkelt. Har köpt hem godis och glass till kvällen så jag kan trösta mej själv lite, haha.


Nä, dags att uppdatera igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback