Dog years

Jag låg här på soffan med en filt på mej och datorn på magen och läste lite vetenskapliga rapporter för en stund sedan.
Då fick jag sån otrolig längtan efter en hund. Tror det kan vara att jag är ensam så mycket som gör att jag tänker på det. Men man saknar verkligen att inte ha husdjur när man är van med det.

Om jag hade haft en hund så hade vi kunnat ta långa höstpromenader och vi kunde busa i höstlöven och komma hem trötta men väldigt lyckliga. Jag hade haft någon som kunde ligga vid mina fötter och sova när jag pluggar och som kunde ge mej lite sällskap om jag ser någon läskig film (vilket jag inte kan göra nu för då kan jag inte sova sen).

Sen i framtiden kommer jag skaffa mej en hund. Nu längtar jag bara lite extra tills dess.














Men om några dagar kan jag leka med Ceda. Det är inte fy skam. Inte fy skam alls.


Ps. Tre har driftstörningar så jag har ingen service på mobilen just nu om någon försöker nå mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback