Störd i plugg-huvudet

Jag har nu pluggat i cirka 5 timmar med lite olika effektivitetsnivåer utan att ta någon längre paus.
Jag har skrivit av viktiga grejer som jag förväntas kunna i morgon och jag har läst igenom nästan alla föreläsningar på datorn.


Detta har lett till att jag har kommit på en egen frågeställning.


Är det möjligt att man kan glömma bort en så grundläggande förmåga, som till exempel att lära in saker?

För det känns så just nu. Jag läser och läser men det kommer liksom inte riktigt in i hjärnan, det är som att jag ser formen på allt men inte innehållet i det jag läser.
Jag har inte lärt mej något nytt på hela dagen känns det som. 5 bortslösade timmar?!

Halva dagen är ju kvar men hur kan jag få in det här, jag har ju försökt i massor med timmar redan.
Min egna teori är att jag behöver miljö ombyte, jag behöver göra något annat en stund, kanske äta lunch till och med, så att jag kan ta i med full kraft sen igen.
Låter det bra eller?

Jag kör på det i alla fall. Tack för att ni lyssnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback