Sometimes I see it




Tentan är avklarad! Den sista innan sommarlovet förhoppningsvis. 
Det vill säga om jag slipper göra omtenta, och jag vågar inte riktigt gissa på hur det har gått. Det beror helt på hur lärarna rättar.
Det generella intrycket från mina klasskompisar efter tentan är att många tror att det gick dåligt, många kom ut och var säkra på ett F i betyg.
Det var lite konstiga frågor i tentan vill jag tycka. Frågor om årtal och meter som enligt mej inte hör hemma på en tenta utan som skalla stanna i boken. Och vissa betydande processer nämndes inte alls.


Jag håller tummarna och hoppas på ett betyg i alla fall.



Efter tentan väntade vi in alla sen gick några från klassen och käkade på campus. Kycklingfilé, stekt potatis och coleslaw, mumma!
Efter en stund där så åkte vi tjejer vidare till ett café på söder där vi fikade i några timmar. Åh, så härligt det är att prata med sina tjejkompisar ibland. Det här har (förutsatt att jag får godkänt på tentan) varit en alldeles förträfflig fredag hittills!

Sen vid fem åkte jag hemåt och stannade på ica och handlade hem bullar och kaffe tills ikväll då mamma och ellinor kommer. Jag längtar tills dom kommer hit.
Men först ska jag rydda upp lite här och diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback