No doubt, no thinking, keeping it so



Ser ni, ser ni vad jag gjort?
Jag har klippt av mej håret. Ja, inte allt då men ganska mycket. Jag tycker det är så himlans fint, har alltid velat ha kortare hår men har aldrig tagit tag i det. 
Det är såklart Ellinor som är geniet bakom det hela, tack tack syster!


Idag har jag superstressat runt här i lyan. Och som vanligt när jag stressar runt så slutar det med att jag inte kan bestämma vad jag ska ta tag i först vilket leder till att ingenting blir gjort. Men sen lugnade jag ner mej en smula och åkte till skolan och lånade en rapport på bibblan och då släppte det lite.
Sen började jag skriva på den 4:e av de 7 uppgifterna jag måste göra för att få sommarlov, har nu skrivit ungefär hälften, tänker skriva klart i morgon. Sen dumpade jag kläder i min stora väska som ska med mej hem i sommar och pantade flaskor.


Det känns som att det är godkänt i alla fall på min att göra lista- skala. Nu ska jag plocka lite mer här hemma och sen träffa Lisa och käka lite.

Kommentarer
Postat av: Evelina

woooow!! faaaaaan vad fin du är boel. SÅ JÄKLA SNYGG!

Postat av: Camilla

Åh så snyggt.... jätte fint. Modig du är.

2011-05-30 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback