Frossa

Vaknade i natt av att jag var väldigt varm och efter några minuter fick jag frossa och tillbringade en bra stund sittande på badrumsgolvet och skakade. Detta ledde till att jag missade båten i morse så jag är kvar på ön.


Åh, så detta krånglar till allt! I morgon klockan 9 ska min klass bege sig ut på exkursion i en vecka som jag redan betalat. Jag vill inte missa den. Plus att hemuppgifterna är sjukt stora om jag inte ska med. Och Emilie måste redovisa vårt Forsmarks arbete själv inför klassen. Det är så dålig tajming så jag inte vet var jag ska ta vägen!


Den här dagen kommer alltså tillbringas med att "känna efter" och kolla upp alternativen.
Varför händer det här dagen innan vi ska åka iväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback