Show 'em what you're worth



Idag har jag varit hemma hos Emilie och pluggat och ätit bullar som hon bakade igår. Oj, så gott det var.
Nu har jag blivit lite inspirerad av Emilies tenta pluggande som går ut på att skriva allt viktigt i glada färger, se så fint det blev!


Ikväll har Ellinor lagat försenad födelsedagsmat till mig, jag blir så bortskämd här. Hon lagade fläsk ytterfilé i ugn, klyftpotatis, bearnaise och så provade vi att göra vitlöksbröd. Ojsan hoppsan så gott det var!
Hon kan hon, min syster!


Nu är planen inför kvällen att lägga ner de färgglada pennorna och se på Titanic och jag ska passa på att sticka lite samtidigt. Myselipysigt det låter tycker jag.


Den har blivit mycket längre nu ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback