Fotbollsmonster!




Ser jag läskig ut? Blir ni rädda? Jag ska snart bege mej ut i kvällen på min tredje Korpen fotbolls match, ever. Jag vill utstråla ilska och tacklingar. Så att ingen vågar komma när mej liksom, funkar det?
Jag kanske ska måla sådana där streck under ögonen som militärer/footballspelare i collage filmer har? Eller är det en aning för mycket?

Det är i alla fall match mot laget som min storasyster och mina kusiner spelar för, eller spelar, de tillhör men har inte spelat så många matcher. Men hade varit kul om de var med ikväll. Jag och Ellinor ska spanka deras små rumpor på planen!  Peppelipepp pepp!

I morgon är det för övrigt min första dag på sommarjobbet, aka mitt vanliga jobb som jag hade innan jag började plugga. Men det känns som att jag glömt allt! Jag kommer sitta där och inte veta hur man öppnar luckan i receptionen, folk kommer inte komma in till läkarna, dom kommer förblöda! Och allt är mitt fel för att jag glömt alltsammans. Jag hoppas de kommer vara snälla!

Såg filmen super 8 igår hörreni, rekommenderar! Rolig o skrämmande, allt på en gång! Spänning när den är som bäst! Kul att den utspelade sig på 70-talet också tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback