Who stole the soul?

Idag åkte jag med min far till Fide och matade rådjur. Fick gå en bit på en snötäckt åker där jag lyckades ramla igenom så att jag hade snö upp till midjan så far min fick hjälpa mej upp. Se vad jag offrar mej för dom små djuren i skogen.

Sen åkte vi förbi lilla farmor och hon bjöd på lite fika och några änglanuppar (prinskorv, i lite barnförbjuden och gammaldags folkmun (farmors och hennes mammas i alla fall)).


Nu håller jag på och plockar ihop lite inför morgondagen då jag ska bege mej till lill-lyan i stora staden igen. Tänk så den har saknat mej under julen! Ska bli ett glatt återseende!


Jag har börjat sticka för övrigt, men kom idag på att jag nog behöver flera garn-nystan så måste köpa några i morgon innan jag åker så jag inte sitter där sen utan garn. Alltid bra att ha något att pyssla med, har bara 2 schemalagda skoltillfällen den kommande veckan så kommer bli en del alone time som jag kan sticka på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback