Holey moley mi oh my



Idag är det ingen skola.
Mitt mission för dagen är att packa upp väskan jag hade med mej till Gotland.
Utanför fönstret ramlar det ner stora stora snöflingor och jag hittade precis orginalet till låten ovanför på Spotifys topplista för Sverige, antar att fler har sett den söta videon.
Jag gillar't!


Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home



Nu ska jag se A Cinderella Story och packa upp lite, kanske boka en tvättid också för att festa till det. Sen blir det pesto pasta till lunch. Om någon ville veta!



Känns bra att tänka på att vanliga människor jobbar hela dagen och jag kan lalla runt lite här hemma och ta det lugnt, det gör mej lite glad med tanke på allt plugg som ska göras när nästa kurs börjat. Usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback