Trött så trött

Har haft en härlig helg hemma på Gotland.
Och idag blev jag och Emilie färdiga med vår övning som vi skulle göra den här veckan så jag kan förmodligen åka tillbaka till min ö snart igen, häärligt. Slipper jag fira min födelsedag ensam i stor stan.



Idag efter skolan träffades jag, Emilie, Josefin och Sofie och pratade och hade det trevligt. När jag kom hem för cirka en timme sedan så gick jag in på datorn och ser att de tstår att jag behöver komplettera ett arbete som jag lämnat in. Men, det står inte vad jag ska komplettera med. Åh, så trött jag blir. Har varit mycket luddiga och halvfärdiga grejer nu på sistone tycker jag. Känns som att det inte är planerat riktigt i skolan. För många kockar helt enkelt, vi vet ju hur det brukar gå. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback