"There's nothing wrong with lovin who you are" she said "cause he made you perfect, babe. So hold your head up girl and you'll go far"



Detta har varit en lång trött måndag.
Telefonkö, ingen hjälp, föreläsning med en alltid lika tidsoptimistisk lärare, matematiska uträkningar som man inte riktigt kan tyda, dator uppgifter med ett trött huvud, växelfel på tunnelbanan men jag hade ju inte bråttom, telefonkö igen, ingen hjälp igen, trött och ledsen och det har nu övergått till lite övertrötthet tror jag.
Lyssnar på spotify, såg Lady Gagas nya video till Born this way och älskade innebörden av låttexten, så tog repeat ca 7 gånger och tog bilder på min älskade sparkdräkt.


Min kvällsmat ikväll har varit obefintlig förresten, cheeze balls, chokladbollar och cola, känner det i kroppen nu, den vill ha näring!
Ta hit min fina hemmafru igen! Hon sitter i Strängnäs och väntar på tåget. Hon har varit utlånad till kusinerna som barnvakt/lekkamrat i helgen.


Det här är min fot!








Och ridå!




Kommentarer
Postat av: Evelina

ahahahahahahhaha!!! men söööööötaste!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback