Tell me what you want to hear



Morrn morrn!


Klockan är nio på morgonen och jag är redan stressad, bra början på dagen. Jag skulle ha skrivit färdigt hemuppgiften igår. Nu kommer det bli stressigt och jävligt.


Har en dålig vana att vakna supertidigt när jag bor här i storstan, brukar somna om igen efter en stund men idag kunde jag inte, drömde precis innan att Lasse Kronérs mamma var här med en bebis på armen och försökte bryta sig in i lägenheten. I drömmen var det för att hon brukade bryta sig in som jag brukar vakna på natten. Så, såklart kunde jag inte somna om sen, var ju tvungen att kolla så ingen kom in.
Usch! Drömde att jag sov och att någon kom in här men att jag inte kunde vakna. Brukar drömma det ibland, bland det värsta jag vet.


Läste på min utbildningssida (mondo) att vi ska ha utomhusövning halva dagen i morrn oxå. Fy faan! Är ju några få plus och slask ute, en härlig fredag alltså.


Ska försöka vända den här dagen till min fördel idag, så här kan vi ju inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback