I can't believe it, it's so amazing




Jaha, nu är jag alltså 23 år och förväntas vara lite smartare och klokare än vid 22 år då eller?
Vet inte om jag kan lova något på den punkten tyvärr.


Åkte tillbaka till ön snabbare än förväntat så sitter nu på Gotland och ska plugga lite. Blev inget igår, vilket känns lite dåligt, men man fyller ju bara år en gång per år.


Solen skiner ute idag så ska nog ta en promenad senare, efter kladdkakan igår (som jag för övrigt åt lite av till frukost idag också) så behöver jag gå av mej lite. Man känner det i benen, som vill röra sig.

Kommentarer
Postat av: Morbror i strängnäs

Bus sixten på kort vad kul. Saknar honom fast han sovit vid mig i natt. Fast alla sov hos mig i natt det var lite trångt. Min Pappa med min gamla tröja, där ser han ju lite pigg ut i varje fall.

2011-03-01 @ 07:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback