Someone likes to be you too



Sitter och försöker skriva rapport men varken hjärnan eller kroppen vill det. Det är stopp! Innan jul satt jag ca 2 timmar varje morgon när jag var här på ön, så jag fick lite gjort ändå. Nu har jag väl skrivit kanske 20 meningar idag. Inte riktigt godkänt känner jag.


Jag vill bara drömma om 2012. Det blir lite romantiserat känner jag, inte riktigt realistiskt kanske?! När jag tänker på nästa år alltså. Jag vill göra så mycket, uppnå mycket och sätta nya mål. Det svåra är ju just att hålla det realistiskt så att det är möjligt att uppnå dem. Men skam den som ger sig, hörrni.

Ett av mina viktigaste mål under 2012 kommer i alla fall att vara att respektera mej själv och förstår att jag visst kan vara bra. För man klankar ner på sig själv och jämför sig så mycket med andra, utan att man riktigt inser det. Jag ska sluta med det, sluta känna mej otillräcklig. Börja uppskatta mej själv liksom.


Kommentarer
Postat av: Jolanta

Hej Boel! hoppas att 2012 blir helt enkelt bättre år och att dina drömmar går i uppfyllelse!

Kom ihåg att du är unik,underbar och känslosam person som aldrig kan jämföras med andra :-)Kram

2011-12-30 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback