Whoopsie daisies

Helgen är förbi.
Idag återgick man till skolan. Och en lektion som man inte förstod så mycket av, men allt kan man ju inte förstå, haha.



Efter det åkte jag och Emilie till Solberga för att hjälpa en kompis flytta lite grejer sen vid 15 var jag borta vid Ellinors skola för att hon skulle göra ett av sina slut prov på mitt hår. Hon skulle från början ha gjort lockar men det slutade med att hon gjorde en uppsättning så hon hon skulle ha gjort det på ej hade kommit dit.



I morgon ska jag till Ikea IGEN. Men förhoppningsvis för sista gången!
Puss på er!

Vet inte om Ellinor fått godkänt på denna frisyren men det hoppas jag verkligen!



Dom tre sista bilderna är ifrån lägenheten.



Kommentarer
Postat av: Morbror i strängnäs

Jag har ett bord som ser ut att passa som TV bord till er. Intresserad? Är egentligen ett soffbord.

2010-09-07 @ 09:44:32
Postat av: din peve

vad fiiiiiiiiiiiiiiiiin du är!! sjukt häftig frisyr!!

2010-09-07 @ 10:42:54
Postat av: boel

tack johan! men vi hittade ett billigt på ikea som vi tyvärr redan köpt. Hälsa familjen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback