Push it real good

Idag har jag varit på föreläsning och sen åkte jag hem och läste ett halvt kapitel, har ännu ca 20 sidor kvar. Men ingen brådska.
Jag har utmanat mej själv lite och varit ute och sprungit.





Sprang lika lång som förra gången men man känner direkt att man orkar mer, även om detta bara är andra gången.
Jag springer först ner till vattnet och sen en runda på gatorna tills jag kommer ner på en brygga där jag gör utfall x50 (varje ben x25 alltså) sen springer jag vidare på bryggan hem. Men är riktigt seg i benen efter alla utfall, idag blev jag lite yr av det, allt blod gick väl ner i benen eller något.
Och ingen vila mellan rundan och utfallen.
Sen hem och gör plankan.
Jag springer ju inte så långt än men det får jag ändra på när man känner att man orkar mer.





Jag känner mej så duktig när jag väl gjort detta. Man blir så pigg också.
Lyssnade på musik i mobilen när jag sprang så kunde ta två bilder på hur fint det är där man springer.
Detta är från bryggan där jag gör mina utfall.
Detta är den andra bryggan som man springer på längs med vattnet en bit.
Sen sprang jag ju en del på gatan men det kändes ju inte så motiverande att ta bild på, haha.








Idag fyller min roomie och älskade syster (som är på Gotland just nu) år så gratta henne om ni träffar henne.
Grattis Ellinor!






Nu dök det upp en stor regnbåge utanför fönstret. Världen är allt bra vacker ändå!
Förstår ni vad mycket jag offrar för att ni ska få se på detta vackra! Jag bor på 6:e våningen och är jätte höjdrädd! Hängde ut genom fönstret för att ta den andra bilden.





I morgon kommer M hit!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, jag ÄLSKAR att du bloggar igen boel :) Är så himla roligt att läsa om hur ditt liv ser ut nu. Vad mysigt att din M ska hälsa på, vad ska ni hitta på för bus?

PUSS, miss you you you! (vill ocksåå hälsa på snart)

Postat av: simone

sweet pics :)

2010-09-21 @ 15:32:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback