i'ts a good thing to look sure in a pouring rain

Nu är jag vaken!
Igår gick jag ut med Emilie, Josefin, Sofie J och Julia och åt lite vid medborgarplatsen.
Var jätte trevligt och jag åt ribs och sen citronmarängtårta efteråt. Mmmm!



Idag ska jag och Ellinor gå lite på stan, hon säger att hon måste köpa jeans och en jacka tror jag det var. Så vi ska åka bort och titta på Götgatan, ingen av oss har ju handlat där förut så det blir spännande.



Sen ska vi försöka komma hem hit till klockan 16 då M's match skulle sändas på deras hemsida, så det ska vi försöka se.



Ska försöka hinna med att plugga lite och hämta grejer från Ellinors lägenhet hit i helgen också.



I natt drömde jag att jag umgicks med folk som jag inte umgås med längre. Det var typ folk från när jag gick i låg- och mellanstadiet i Sanda. Sen fick alla superkrafter och blev onda förutom jag och en till. Jag kunde flyga och klarade precis av att rymma från dom.
Är det inte kul vad hjärnan kan ställa till med när man sover?
Varför kom den drömmen upp nu liksom?



Jag drömmer ganska ofta att jag kan flyga, fast jag är höjdrädd, hm.... tror ni det finns ett samband?
Nu på morgonen lyssnar jag på:
You are not alone - Michael Jackson
... och tänker på M och familjen.


Idag är det 11:e September. Hela 9 år sedan terroristattackerna i USA. Om ni inte har sett den så ska ni se Remember me.( @ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback