Plugg-paus

Jag har nu läst 2 kapitel i en av mina kursböcker, just den här var på engelska. Jag somnade i boken en gång. Nu har jag bara ca 3 kapitel i den svenska boken kvar!!!
Så här blir det när man inte läser det när man ska utan får ta allt på en gång, learn it kids!




Nu har jag plugg-paus och funderar ut vad jag ska göra sen för att fira att jag läst färdigt.
Kanske ta en tur bort och se lite på H&M om de har fått in någon fin jacka. Eller om jag bara ska slå på tvn, ja det är svårt. Något måste göras så att lill- hjärnan återfår sitt viloläge i alla fall.





Började min plugg-paus med att återfå kontakten med min tvillingsyster/siamesiska tvillingsyster.
"Hej, är du där?!"
"Jepp, dej går det att lita på!"
"Vi har likadana jeans på oss idag"
"Här ber vi till Geologi-gudarna att de ska ge oss frid!"
"Sitter och väntar"
Sen kom vår läskiga halv-tvillingsyster på besök, hon är läskig!
Jepp, haha!
Photobooth är väldigt uppskattat vid dessa tillfällen. Me lajk!


Plugge?

Kommentarer
Postat av: Evelinaaaa

hahahahah



du är så jävla skön min fina vän! :)

2010-09-10 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback