Nine inch nails

Nu har jag fått fina naglar! Åkte bort till Emelie med mina små stumpar och har nu långa fina istället, det är som magi.

Emelie gjorde vänstra handen och en tjej som heter Carro gjorde högra och det gick på 3 timmar, jag tycker dom var riktigt duktiga!

 

Nu till ett litet problem. Jag är inte så van med att ha lång naglar och speciellt inte så fina som dom här så jag har blivit lite handikappad. Ellinor fick skala en satsuma (min favorit frukt!) åt mej förut.

 

Haha! Jag kommer nog vänja mej lite under veckan ska ni se.

Jag var ju tvungen att ta bilder på dem i alla fall så fick posa lite, hihi!

You like?

 

"Ser genom fingrarna!"

"Ansiktsklämmor, skönt!"

"Leker tiobenad spindel"

"Använder Jedi-kraften!"

"The Studio pose (lam!)"
"East side!" (Som i östkusten, som i att gotland ligger där, fattar ni? Hahah!







Nu ska jag och Ellinor gå till Sickla galleria som vi har upptäckt ligger nära oss. Vi älskar det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vilka roliga bilder! ;) Bra att du är nöjd :) Du vänjer dig snart!! ;) Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback