Dancing on my own

God morgon!

I söndags
landade jag i Sverige igen efter en hel vecka med vandring i berg och dalar i samma underställ och blöta kängor.
Var en härlig vecka men är riktigt skönt att vara hemma!

Idag ska jag åka med Emelie till hennes skola och så ska hon förlänga mina naglar (hon går ju nagelutbildning just nu). Ska bli jättekul och se vad hon har lärt sig. Sen har jag ju bara stumpar kvar på händerna efter Skottland så det ska bli kul och bli lite ompysslad.

I morgon har jag föreläsning, i kemi tror jag, och så ska jag gå förbi studievägledaren och få reda på vad jag fick på tentan förra fredagen, åh så spännande!
Föreläsning på torsdag också, sen på kvällen beger jag mej hemåt mot min ö, äntligen!

Nope, nu måste jag börja göra mej i ordning.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback