Search and destroy

Idag har varit en bra dag, äntligen!
Fick reda på mitt betyg från tentan och det vart godkänt.
Sen en föreläsning som kändes mycket längre än den var, ojoj.
En klasskompis försökte sen värva mej till att spela fotboll i bagarmossen, något damlag, får se hur jag gör med det.


Efter skolan åkte jag och Emilie och simmade. När vi kom innanför dörrarna på Eriksdalsbadet så blev vi haffade av några som sa att om vi var med i en undersökning så fick vi bada gratis, så vi ställde upp och fick ett gratisbesök på badet, inte dåligt!

Vi simmade sen 1500 meter och såg två "kändisar" där.
Therese Alshammar blev fotograferad över hela simhallen när vi simmade på i bassängen. Men det är simning man ska satsa på, man får ju så otroligt snygg kropp!
Sen såg vi någon som var otroligt lik Angela Monroe, ni vet från Robinson för något år sedan.



Vi simmade och pratade massor, riktigt härligt. 


Nu har jag handlat lite och ska laga lite mat till Ellinor, som för övrigt åker tillbaka till ön i morrn. Så jag blir ensam här i lyan.  Om någon har vägarna förbi så är det bara att komma hit o hålla mej sällskap.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback