Uprising


Måndag morgon, igen. Den här veckan är det tenta som gäller. Och med det kommer såklart massor med plugg.
Känner ni av hur motiverad jag är?
En av våra föreläsare vågade inte ens se på oss under föreläsningarna och lämnade sedan två super tjocka buntar med papper till oss som vi skulle plugga in.
Och när man tittar på de anteckningarna nu så förstår man ingenting. Den här tentan kommer inte vara lätt.


Ny frilla har man skaffat sig också, jag trivs väldigt bra i den.

Nu måste jag springa till tvärbanan.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fin du är babe!!



Är du hemma ikväll? Vi kan skypa om du vill!! (skicka din användare så kan jag adda dig) Jag har träning klockan halv nio, men från klockan halv fem tills dess är jag DIN DIN DIN!

Love you

2010-11-15 @ 13:28:41
Postat av: boel

Skicka användare? :S mitt namn e mellanceda om det hjälper, är så ny när det kmr till det här!

Jag kan hela kvällen så plinga på lr vad man nu gör när du vill!:)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback