Free fallin

Hemma hos familjen ikväll och har haft riktig fettis middag med skaldjurs planka till förrätt, älgfilé med potatisgratäng till varmrätt och budapestrulle och cheesecake till efterrätt.
Det behövde jag.






Sen gick jag och mamma ut med Markus hund Alexis på en promenad och såg på den fina stjärnhimlen.
Avrundar detta med lite fotoalbums kollande och Idol på tvn.
Tänkte dela med mej av några fina bilder.
Jag när jag var liten och söt.
Lisen, mamma, jag och Ellinor.
Bild från Krullis Cup någon gång på mellanstadiet. Vi var tuffa och hängde i bastun mellan matcherna. Och min tröja fick en riktig urringning efter att jag haft tröjan såhär.
Josefin, jag, Camilla, Tobias och Malin.
Pappa med Ellinor när hon var pytteliten.
Pappa har en klippbok med jätte många liknande artiklar. Förstå att man har stora skor att fylla.
Jag och Lisen.








Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.
— John F. Kennedy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback