Be careful with my heart

Idag väntar hela stockholm på ett ”snöoväder”. Det kan bli ”trafikkaos” och hela stan är i väntans tider på denna snö som verkar så hemsk och förödande.

Destination Gotland ställde in sina avgångar idag på grund av ovädret också. Så Ellinor kunde inte åka hit.  För att SMHI har utfärdat stormvarning.

Ha!

 

Jag hoppas det kommer massor med snö. Jag älskar snö.

Jag ska i och för sig vara inomhus i eftermiddag eftersom jag har tvättid men ändå. Här ska det köpas pepparkakor och mysas till ordentligt.

 

 

Jag har väldigt fin släkt och vänner som tar hand om mej just nu. Vill speciellt tacka några vissa kusiner (förstår att anna berättade för dej clara) som höll mej sällskap i söndags. Tack, ni är så snälla!

 

Igår fick jag även ett väldigt fint meddelande från Josefin. Det gjorde min dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback