this is what it looks like from over here

Hey people!
Idag har man skrivit arbete med gruppen, klipp till sej lite, ätit lite nachos framför 90210, somnat framför 80-tals high school film och sedan vaknat upp och packat lite inför hemfärden på fredag.
Blev lite trött på M eftersom han inte kan ta reda på saker hemma på ön, man måste göra allt själv! Tröttnar lite faktiskt. Men men... det är som det är.
I morgon skall vi skriva färdigt arbetet är det tänkt. Jag skall ännu läsa en artikel på ca 30 sidor till i morgon, men ska inte vara i skolan förrän typ 13 så jag tänkte att jag hinner och kommer vara effektivare i morgon. Nu finns det så mycket annat man vill och känner för att göra (sova!).
Funderar lite på bloggen, om jag skall ha kvar den. Jag skriver ju inte så ofta men när jag skriver så känner jag att jag mer skriver för min skull. Så kanske borde ha kvar den ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback