I don't remember you looking any better, but then again I don't remember you

Hej hej.
Jag skriver för sällan, jag vet!
Men vad ska man skriva egentligen? Det är mitt problem.
Idag var jag i skolan 13.30-16.00 och arbetade med vårt grupparbete. Diskuterade lite och skrev lite sådär. Ni vet "skolgrejer".
Sen mötte jag Ellinor på Fridhemsplan och därifrån åkte vi till Kista gallerian. Vi åt och hittade lite smått och gott i affärerna. Ellinor hittade ett par super-snygga skor på Monki. Dom skall jag absolut låna någon gång i framtiden.
Efter detta ringde min telefon lite och jag pratade med M. Sen gick vi och handlade och kom ut ur affären med bara frukt och glass i kassen. Detta förvaltade vi rätt väl eftersom vi åkte hem och såg ett avsnitt Greek och åt upp glassen ganska fort. Med massor med hallon till såklart!
Nu är det snart dags för sängen (madrassen på golvet i mitt fall). I morgon väntar en dag med skola från 9 och sen vid 15 ska jag bort till Ellinors skola där hon skall piffa till mitt hår lite. Det behövs tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback