Det är dags att tänka efter, och jag vill inte följa med. Det har regnat hela sommarn, och jag känner med det.

Jahapp, jag fattar inte varför jag har en blogg egentligen. Behöver jag lite bekräftelse måntro?
Finns så många som har så bra bloggar. Vissa lägger ju ner hur mycket tid som helst på sånt. Hur orkar dom?
Jag orkar knappt skriva två bokstäver här innan jag vill sova istället, typ.
.
.
Min dator vill inte fatta att jag vill ha mellanrum neråt ibland, att jag vill byta rad liksom. Så det slutar med att blogginläggen är en enda röra utan mellanrum. Någon som vet hur man tämjer datorn så att den fattar vad jag vill? Beror detta på att det är en mac?
.
.
Därav punkterna här.
.
.
.
I morgon ska jag kanske träna fotboll i Garda. Fick reda på att det var träning idag när jag träffade Carro från laget i affären. Jag fick hennes nummer oxå, men råkade missa att spara det på ngt vänster. Jag fattar inte hur!! Men ialla fall så kommer jag inte ihåg hur dags träningen var så vet inte om det blir träning i morrn. Sorry Carro!
.
.
Jag vill ha en fin rymlig lägenhet (helst själv oxå, så man kan inreda som man vill, men man får väl stå ut med att M har åsikter oxå, haha). Förstår inte hur vi kan bo så här litet. Att vi klarar av det, vi är ju super coola!
.
.
Nej, slut pladdrat. Eftersom jag inte har photshop så får vem som helst som har tråkigt gärna designa min blogg. Jag kan betala med en kaka och lite saft. Deal?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback