Nya perspektiv

Nu ska jag försöka vara lite mer positiv, se ljuspunkter istället för mörker. Jag har alltid tyckt att framtiden är lite läskig, för man vet inte vad man ska göra.

Men jag ska försöka se möjligheter istället för hinder, låter inte det bra?

Jag började mitt nya år med tårar men tänker fan se till att det avslutas med skratt.


"Never let the fear of striking out keep you from playing the game."


Nytt år nya möjligheter.


älskling


Btw så gjorde jag nog årets snyggaste mål idag. Backen och målisen var ägda. Me like!


Kommentarer
Postat av: Ews..

Åh, jag vill se min boel lira innebandy.

Ditt år kommer bli det bästa, bara du vill det gumman :) Du har alla möjligheter i världen!!!!!

2010-01-04 @ 14:00:11
Postat av: Emelie

Började i tårar..why? Det gjorde iofs mitt med! Möjligheter istället för hinder låter perfekt!! Det ska jag också försöka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback