Battle studies


John Mayer har hittat tillbaka till mej! Halleluja och så vidare.
Jag har ikväll även hittat tradera och lagt lite bud där. Spännande! Som att ha mellandagsrea hela tiden!

Men om jag var tvungen att välja en artist som jag skulle behöva ha i öronen hela tiden så skulle det vara John Mayer, han skulle vara "the maker" av mitt eget sundtrack. Jag skulle dansa runt till hans låtar jämt.

Jag har bilder från både julafton och nyår men Ms dator har virus på något sätt så jag vill inte riktigt koppla ihop den med saker i onödan och julbilderna är i sanda. Så det får vänta på sej dom där bilderna, tyvärr. Det bästa var om de fick trängas i det här inlägget tillsammans med den härliga musiken.

Vi har träningsmatch mot pojkarna ikväll, just nu faktiskt. Men ja har ont i min handled. Innan igår visste jag inte ens hur det kändes att ha ont i handleden men nu vet jag. M har lindat den lite åt mej, med ett stort bandage som ser ut mycket mer än det hjälper men känns skönt ändå. I helen har vi match igen och då kommer jag stå på planen, med eller utan tejp på handleden.
Hur mesigt låter det föresten inte att ha ont i handleden? Låter som något pensionerade små tanter har, eller hur?



Idag är det underbart fint väder, var väldigt nära att jag slängde mej i en snödriva på väg från jobbet idag
Så härligt såg det ut!

Nej, nu får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback