Han som e rösten till apan i lejonkungen sjunger på tvn, jag blir förvirrad

Jag sitter här själver i sällskap av Annika Lantz twitter kommentarer på tvn.

Igår kväll träffade jag Josefin, Linda och Emilie. Vi crashade Josefins after work och tog ett bord och satt bara och pratade med varandra, riktigt trevligt. Sånt har man verkligen saknat nu när dom har flyttat upp hit till stockholm och jag har varit kvar på ön- att prata av sej lite.
I morgon kommer nog Mathias hit och stannar ett dygn ungefär, yes så blir det ibland.
Har jag nämnt att jag har slingat håret föresten? Tänkte att vitt skulle passa så bra med min gråbleka hy så här års.
Jag längtar tills marken ser ut såhär igen, åh vad jag längtar! Vistelsen här i storstaden hade varit mycket härligare då. Man hade sluppit alla våta strumpor. För här är det slask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback