3 fina år

Idag har varit en jobbig lång dag. Jag är helt slut i huvudet.
Åkte hemifrån 9, kom fram till skolan 10. Fick vänta på en tjej från min kurs som jag skulle plugga med i ca 30 minuter.
Vi pluggar fram till 4 och jag fattar nada ur kursboken. Jag åker hem och har ont i huvudet. Är ännu helt knäpp i huvudet efter allt det där.
Skall svara på två frågor till på fredag och ha litteraturseminarium då. Jag är glad att jag inte behöver ha ett G i den här kursen kan jag säga.
Denna vecka skulle vi ha läst 5 kapitel ur boken ca 150 sidor om inte mer. Och svarat på 4 frågor i två olika arbeten. Jag har bestämt att jag ska skjuta lite från höften på fredag. Jag hinner inte läsa alla kapitel tills dess.
Men nu på kvällen kom jag på att det är 3 år sedan jag och M träffades för första gången.
Skäms att jag kom på det så sent. M säger att han tänkte på det redan i morse.

 

Min M !

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis hjärtegos <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback