08:ad

Ja nu har jag varit här i Stockholm i 3 dagar.

Jag har beställt en dator, så blev riktigt pank direkt, sen har jag köpt en ny jacka eftersom min vinterjacka gick sönder bara några dagar innan jag åkte upp hit. Men idag hittade jag en jacka så jag slipper frysa.

Idag åkte jag en sväng förbi Universitetet för att kolla läget lite, var vi skall träffas i morgon och så, så att jag inte går vilse i morgon och börjar min universitetskarriär med att komma sent. Det var väldigt mysigt och "universitetigt", påminde väldigt mycket om växsjö universitet där jag var på besök 2007 efter studenten.

Ett orosmoment är tyvärr att min bok inte kommit ännu, skulle gärna vilja ha med mej den första dagen. Så skall lurpassa på posten i morgon och hoppas posten kommer innan jag måste åka iväg.

I morse åkte M hem igen, så i natt är första natten jag måste sova ensam här. Läskigt! Men det går nog bra.

Nej, nu skall jag göra lite kvällsmat.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej jag vill bara gratulera på födelsedagen från oss iSträngnäs.

2010-02-23 @ 09:40:01
Postat av: a

va bra ;*

Postat av: Sara

Sovit gott inatt?

2010-02-23 @ 10:16:17
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback