Talking to the moon



Varit på skolan en stund nu i eftermiddag. Arbetsmarknadens dag för naturvetare var det. Jag och Emilie sprang in och fick varsin lunchsmörgås och gick sen runt och tog broschyrer från olika företag, och lite godis och sånt såklart. Men vi blev inte mycket klokare av det tyvärr.


Nu sitter jag hemma
och borde verkligen plugga. P3 är redan på i bakgrunden. I sann pluggar-anda.


Jag har knappt tänkt på att det är 1 december idag. Känns inte som det. Känns konstigt. Året börjar ta slut. Ett händelserikt år.
Med tanke på det så hoppas jag att karma finns. För då kan jag ju tänka att det kommer bli ett bättre år 2011. Jag behöver känna så. Alla som mötte mej förra nyåret vet ju att jag inte hade så bra tankar inför 2010, det var ganska mycket rädsla inför framtiden.


Nu borde väl
allt falla på plats och bli bra tycker jag.


Idag skrev jag på
för en ny mobil. En iPhone 4 blev det. Men jag kan ännu ångra mej, jag har inte bestämt mej än. Månadskostnaden gick ju upp ganska mycket med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback