Popping bottles in the ice

Nu är jag tillbaka efter mitt lilla stopp i Uppsala. Var många första för mej igår. Första gången jag åkte tåg och första gången jag var i Uppsala. Men som tur var så gillade jag båda. Sofie bor jätte fint och jag blev lite såld på att plugga där, fast har ju alltid velat plugga där. Kanske blir att man flyttar till Uppsala år två på utbildningen, den som lever får se.

Men jag kommer självklart tillbaka fler gånger och hälsar på Sofie. Var verkligen mysigt och härligt att träffas och prata av sej lite!


Lite julklappsinköp blev av i alla fall, äntligen! Nu behöver jag sätta mej ner och komma på vad jag ska önska mej själv bara. Om någon har tips på något man kan önska sej så hör av er!






Kommentarer
Postat av: Josefin

En get såklart! Går att köpa på actionaid.se. Det har jag önskat mig iaf :)

2010-12-08 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback