Med ena foten utanför

Jag tycker om Evelina Lamu massor, men Eve, jag får dåligt samvete av att läsa din blogg. Du är så tränad och jag har inte tränat klokt och regelbundet på länge! Jag skäms! Jag som tränat klokt sedan i 5an på mellanstadiet, och nu slutade jag fotbollen och innebandyn och förvandlas sakta men säkert till en liten klump.

 

Men igår kom ett litet ljus i min träningsfattiga tillvaro. Jag fick en tidning från min skola. Dom har visst massor med träningsformer där i anslutning till skolan. Till jätte bra priser också! 6 månaders träningskort som gör att jag kan träna massor med pass i veckan, och kan välj mellan massor med pass, kostar runt 1100. Är inte det sjukt billigt?

 

Jag och Emilie Lange har ju sagt att vi ska träna tillsammans i Stockholm så får se om hon hänger på. Vi var ju annars inne på att träna någon sorts kampsport för att bli lite starkare. Men de hade nog något liknande i skolan så det kan nog bli bra.

 

Sakta men säkert lunkar dagarna förbi och snart är det bara en vecka kvar! Jag känner att jag börjar planera upp min tillvaro lite. Jag börjar få lite grepp om det hela.

 

Och, nej.. Pisse har inte kommit hem ännu.

Han är saknad.


Kommentarer
Postat av: Evelinaaaaaaaa

inte ska du skämmas mitt hjärta!

Det är ju svårt att hålla träningsmotivationen uppe om man inte relaterar till lagsport.. men gud så roligt att du & Emilie kanske ska köra ihop. Är ju mycket roligare att träna med någon. Jag tror på dig vännen, du är ju BÄST!!!!!!

2010-08-20 @ 08:55:33
Postat av: Evelinaa'

och lilla pisse :( håller mina tummar för att han kommer sen snart..

2010-08-20 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback