Faith in you

Första skoldagen är avklarad! Jag är helt slut.
Vi var i skolan i 4 timmar eller något sånt och det känns som att man var där ett dygn.



Efter skolan åkte jag själv till Ikea för att köpa möblerna till lägenheten. Blev ett långt besök och till slut kom Ellinor och hjälpte mej. Så nu sitter vi här i Bromma och andas ut efter en lång dag.



Idag kom min längtan, jag visste att den skulle komma snart. Jag är inte en sån som kan hålla sånt inne så länge. Känns så konstigt att vara ifrån M och familjen så länge som jag faktiskt ska. Visst kan man ju alltid åka hem över en helg eller så men det är inte samma sak som att dela vardagen med någon.



Men jag hoppas och tror att jag kommer finna mej mer i det här om en vecka när jag har flyttat till min lägenhet.



Men åh vad det skulle vara enklare och skönare om M var här hos mej!
Här går jag i mina nya hoods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback