tips till killarna

Det gäller att passa på när M är borta. Så tänkte jag nu ikväll.

Så jag har sett P.s I love you, för andra gången.
Nu lyssnar jag på 100 essential love songs på Spotify. Ha!

Så blir det när boel själv får välja. Är han hemma så måste man ju tänka på vad han tycker osv... ja sånt slipper man nu när han spelar bortamatcher. Mohaha.

Jag får en sån här varm, mjuk, fluffig känsla i magen när man ser romantiska filmer. Och om sen killar kunde se fler romantiska filmer så skulle de säkert bli mer romantiska de med. Så att man får uppleva lite romantik som inte är på film.

Men.. ja vi vet hur det är. Killar vill se på action.


Deras förlust säger jag. Tjejer smälter ju som smör i solsken om killarna e romantiska.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Boel, håller helt med dig! Har ju stecklyssnat på Twilight böckerna och kan man annat än att bara förälska sig i den romantiska historien???

2009-09-07 @ 10:56:57
Postat av: ellinor

åhh låter som en riktigt mysig kväll ju=) själv har man ju legat här i sängen nu ett tag o bara lyssnat på en massa romantiska ballader, e rätt så trevligt;)

saknar dej syster

2009-09-08 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback