Tisdags betraktelser

Annica, som bor i Karlstad, kommer hem till gotland i några dagar och frågade mej precis om IBK har match i helgen.  Hon tänkte se den, för det var mot Skoghall, ligger tydligen ungefär vid Karlstad.
Verkar inte som att hon har bestämt vem hon ska heja på ännu, men ifall hon bestämmer sej för skohall så ser hon ut såhär.
Hon behöver lite IBK kärlek så att hon ändrar sej. Kramas!



Jepp jepp, är det någon mer än jag som längtar till helgen verkligen hela resten av veckan? Tänker att det ska jag äta, det ska jag göra. Sen slutar det oftast med att jag sitter här på soffan och halvsover hela dagarna, haha.

Igår fick jag mina beställda kataloger från Uppsala universitet förresten. Tänkte sätta mej i sängen och moffa i mej all information sen. Jag kanske verkar konstig men jag kan liksom sitta och drömma om att jag ska börja plugga och gå runt i stora stickade tröjor och drick te (jag som inte tycker om te så mycket, varför inte drömma om något annat?), men det drömmer jag om. Plugga, min dröm!


Nej men
nu ska jag bege mej in i duschen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naj va gullig du är :) thi....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback