Ellinor 20 år!

Min fina, och jag vågar till och med säga världens finaste lillasyster Ellinor fyller 20 år idag!

Saknar henne jätte mycket nu när hon bor där borta i Bromma.
Så önskar jag kunde vara hos henne idag, på hennes dag. Men man måste ju arbeta. Tyvärr.


Men på fredag kommer min bästaste bästa vän hem igen!

Har du glömt at gratta henne idag, så släng iväg ett sms väl! Hon blir så glad.






Förresten....

Jag låg här och slappade och så kommer M hem från träningen, med en ny utstyrsel. Jag blev ju helt extatisk, haha, sprang och tog på mej min tröja och tog en bild på oss båda.






My gosh! Mr Lundin, du kommer att se oss "camping paret" gå runt så här på fritiden i framtiden. Mohaha..
Matchande och fina.

Men kom ihåg, jag fick min först!




Kommentarer
Postat av: Annica

Vilket fint par ni är med nästan samma dräkt o allt!!

Thi....

Postat av: Jolanta

Hej Boel!



Det är "vinnande" utstyrsel!!!!!



Kram



2009-09-17 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback