Min helg



Hej och hopp!

I går kom ellinor hit på eftermiddagen så fixade hon mitt hår inför fotbollsgalan, tog väl sisådär någon timme så jag missade förfesten. Men det var fint, massor med lockar! Blev sen skjutsad till Visby strand där festen var och gick in med några i laget. Det var trevligt och mysigt, litet minus att jag fick huvudvärk.

När vi hade ätit efterrätt så ska några från laget ta en bild och jag slänger mej fran för att göra "kaninöron" på dom, gäller ju att passa på. Jag är ju en klant så jag slänger mej in i ett ljus så mitt hår börjar brinna. Riktigt jäkla nära mitt ansikte, men jag hann släcka det rätt fort så syns inte nu. Men hu vad skraj man var där i någon sekund, och usch hur det luktade sen.


Jag gick hem rätt tidigt. Hemma gick jag och M ut och letade efter Pisse, hade varit borta hela dagen, har aldrig hänt förut. Klockan 12 efter att vi har gått massor med rundor och ropat och vi äntligen är hemma igen så öppnar jag dörren en sista gång för att kolla om han kommit hem innan vi ska sova. Då hoppar en liten blodig katt in.

Det såg värre ut än det var, ett sår på hakan men har nog fått sej en riktig match, haltar oxå. Men blod är alltid blod.
Nu sover han hela tiden.


Idag har jag varit på innebandy med Lisa och tittat på motståndet lite.
Sen har jag ätit jordgubbar och sett lite på serier som M inte tycker om.

Klockan halv åtta blir det träningsmatch mot ett fastlandslag i IBC.
Game on!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars Pisse......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback