Måndag madness

mkjlh

Mohaha! Ville egentligen ta en bild på min fina tröja men kan inte ställa in så att datorn tar bilden efter 3 sekunder eller så så att jag kunde ställa mej upp (annars får man en bild på en ihopskrynklad tröja) så tänkte sen bara ta en bild men hade inget smink på mej (nä men hu! hahaha!vill ju inte skrämma folk) så tog på mej solbrillorna, som M hade på sej när vi lagade mat förut. Älg var det som bjöds om någon vill veta, färska från dalarna á la pappa.

Blev en mongo bild i alla fall. Lite sådär appropå.




.... bullet proof!

Bra låt det där men hur uttalar man egentligen La Roux? Jag har bara läst tyska och spanska och där har dom inga så konstiga stavningar. Just nu uttalas det L-a Rux här. Antar att det är fel. Men oftast säger jag bara Buuuullett proooooof (ska sjungas fram).


En till fin bild.

hj

Det är en fin bild på mina fina strumpor, köpta i Barcelona, thank you very much. Dom sitter sådär fiffigt högt uppe, säg till om ni skäms om jag går brevid er, då kan jag kavla ner dom. Men nu är jag ensam så jag passar på!


Next up: Våffel Tisdag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår precis hur du känner, precis som jag.. Det är roligare här! :) Vi har det hur bra som helst!! Snart får vi flytta till vår egna lägenhet!! Wie!!



KRAM

Postat av: Jessica

Det uttalas typ "la roou" :P fast u:et hörs knappt alls.

2009-10-20 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback