Ellinor upptäckte det först



Se här "Blair Waldorf" kan sjunga oxå. Sicken tjej!

Kommentarer
Postat av: ellinor

så himla bra låt:) trodde verkligen inte hon kunde sjunga:P suprice suprice liksom^^

Postat av: elvira

jag laddade ner en skiva för några månader sen ''thats what i call a hundred hits'' nånting, 100 superbra låtar, det dåliga var att det inte stod vem/vilka som sjöng, utan bara låtnamnet. så jag gick runt och lyssnade på den här låten i veckor utan att veta att det var självaste Blair som sjöng!

blev också sjukt förvånad när jag fick veta att det var hon. men hon är grym på det hon gör, och ser fantastiskt bra ut!

2009-11-06 @ 17:24:34
URL: http://elvirra.blogg.se/
Postat av: elvira

jag laddade ner en skiva för några månader sen ''thats what i call a hundred hits'' nånting, 100 superbra låtar, det dåliga var att det inte stod vem/vilka som sjöng, utan bara låtnamnet. så jag gick runt och lyssnade på den här låten i veckor utan att veta att det var självaste Blair som sjöng!

blev också sjukt förvånad när jag fick veta att det var hon. men hon är grym på det hon gör, och ser fantastiskt bra ut!

2009-11-06 @ 17:24:34
URL: http://elvirra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback