Idag känns det inte så bra

Usch!
Idag är en så där dag då det inte spelar någon roll att det är en klar blå himmel utanför fönstret och man kan höra fåglarnas kvitter.
Allt känns bara tråkigt och lite halv dåligt ändå.

Något är liksom fel men jag kan inte sätta fingret på vad.

Allt är sej likt så jag kan inte skylla på någonting egentligen, det är bara en sån där dag.



Det är såna här dagar man vill samla ihop tjejerna och sätta sej i Almedalen och prata i flera timmar. Ventilera sej liksom. Sitta där och bara njuta och höra på vad dom andra tänker och tycker. Kasta lite gräs också kanske. Ta en glass.

Jag tror att jag känner mej lite isolerad. För mina tjejer är ute i världen och äventyrar. Argentina, Nya Zeeland, Kina, Australien.

Jag är bara kvar. Vill bara boka en sista minuten resa och hänga på dom där ute på äventyret. Strunta i allt här, bara lämna allt liksom. (inte allt, ta det inte fel)
Men att bara göra något galet, packa en ryggsäck och bege sej iväg. Resa till ett varmt land och bara ta dagen som den kommer. Uppleva saker.

Jag är ledig efter 2 Augusti. Jag är ledig en vecka eller så innan dess men det är i Augusti jag skulle kunna resa iväg. Det är därför jag bara skulle vilja dra. Strunta i det. Jag skulle för en dag vara en sån som kan strunta i det. Men man måste ju jobba, så man kan leva. Hatar den ekvationen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gräskrig i almendalen är ju det mysigaste!!



men boel,

res iväg med mig! <3

hade varit så jäkla skoj att resa med dig vännen! seriöst, vi måste boka in en resa - liksom verkligen planera inför den. det vill jag!!!



ska svara på ditt mail ikväll, hann aldrig igår.



ja.

& så saknar jag dig förstås!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback