Den dagen, den sorgen

Vet ni vad?
Det är någon sorts trend i Hollywood just nu. Det går ut på att bli bästis med någon och sen supa sej fulla tillsammans och tatuera in samma saker på kroppen. Jag tyckte ju att det lät lite fränt, så jag tog tag i det här.
I Lördags var jag ju ute med laget men i brist på någon polare så körde jag solo. Jag är nu bästis med Lily Allen och Lindsay Lohan enligt deras regler.
Grymt!



Det här är ju min lediga dag och jag har varit duktig och städat och diskat och tvättat. Det lite läskiga är dock att när vi flyttade soffan för att dammsuga så hittade jag massor med saker som jag hade glömt att jag hade.

Urval med saker vi hittade:
- Vindruva (nu omvandlad till russin)
- Flera godisar ( i papper) samt bara godispapper
- Min sminkpensel som katten har lekt med
- 3 pennor

Ja, nu är det inte så att vi lägger grejer på golvet och sen klampar runt och så råkar vi sparka in dom under soffan, Nej! Vi har en katt som leker med allt som rör sig. Och sånt som inte rör sig. Och godisar och pennor råkar vara hans specialoffer så att säga. Menar godispapper prasslar, så då blir han galen. Sen leker han med det tills det "försvinner" (aka hamnar under soffan som vi nu har förstått det som).

I morrn ska jag åka till Sanda och hem till Mormor och äta min favoritmat, Kruppkakar!! (Kroppkakor) Har längtat läänge efter det. Lördag blir det träningsmatch mot P18 och sen vila upp sig inför sista innebandymatchen för säsongen mot IBK som är på Söndag. Jag som hade hoppats på en lugn helg med så lite aktiviteter som möjligt, men vem försöker jag lura egentligen, jag har bara tråkigt om jag inte göra något.





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, visst är de skoj när man hittar saker man inte sett på år & dar..

har du lust o prata ikväll, vännen min?

saknar dig så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback