Ben är hårda, det säger sig självt.

Jag borde verkligen söka kurser och program på högskolan inför hösten. Men varför gör jag det då inte?
Väntar alltid till sista sekunden med sånt,sånt som måste göras men som är lite läskigt (ett bra exempel är körkortet!!).
När tror ni att jag kommer att skärpa mej? År 2014?!

När jag kom hem från träningen för 30 minuter sen så satt Pisse-katten och väntade på mej där jag hade stått och väntat på min skjuts. Han hade inte gått in på 2,5 timme (mycket för den här lilla gynnaren) för att sitta och vänta. Men så fort jag kom och ropade på honom så kom han springande. Och då hade M redan varit ute och ropat på honom några gånger.
Katter är allt bra lojala.

Igår såg vi på Marley & Me här hemma. Det var en riktigt bra film. Jag grät (satt och hulkade är väl mer sanningsenligt egentligen) och jag tror mej ha sett M torka sig på kinden en gång oxå.  Bra film som man garanterat känner iegn sej i om man har haft husdjur.




Om någon timme träder IPRED-lagen i kraft. Jag tror personligen inte att lagen kommer att stoppa nedladdningen. Människor som är bra på datorer kommer bara komma på nya sätt att skaffa sig filmer och musik gratis på internet. Detta eftersom folk har blivit vana med att få det gratis. Jag tror då inte att de kommer vilja börja betala för något. Nej, jag tror att företagen som förlorar på nedladdning måste komma på nya sätt att agera istället. Streamade filmer tror jag kommer att bli vanligare. men det är bara vad jag tror.

Lite mat i magen sen bums i säng?
Låter perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa de tycker jag låter bra =) tycker du kan hänga med även fast de är i sanda jag :P thi..

men vi kan ju höras på fredag =) ha de bra kram kram

Postat av: Anonym

boel, min vän! jag behöver dig!!!!!

snälla, kan du inte komma hit?

vill iaf prata med dig. måste göra de!

PUSS

2009-04-02 @ 12:22:03
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback