Softa efter jobb-jobb

Har idag gjort av ett pass på båda Visby Norr och Visby Söder. Jag är visst eftertraktad i vårdcentral-kretsar.

Nu är jag hemma och ska vinka adjö till M som ska åka till hemstaden igen. Han ska se kvalspel med TT i morrn, fattar inte att jag inte har kommit på idén att följa på tidigare. Men jag ska ju till Sthlm redan på Lördag så är nog bäst att hänga med laget på båten.

Ikväll ska jag se Män som hatar kvinnor själver. Planerar en stor popcorn och massa godis för att kompensera min ensamhet.

I morrn blir det jobb-jobb igen som idag och sen hem och tvätta och packa lite inför helgen i Sthlm. Sen hoppas jag på lite sällskap och marängtårta eller annat gottis framför lets dance.

Tråk-tråkigt inlägg, men så blir det under tidspress och när jag vet att jag kommer bli utan dator i flera dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nu får jag sån där sakna efter min bäste vän - panik igen.. :'( Saknar dig!

Postat av: till min söta!

Naa, gumman då. Du anar inte hur mkt jag hade velat vara med :(

Men hur gick det för dig?! Är huur nyfiken som helst här juu! Såg att ni vann en & spela en oavgjord! Skojsigt värre!

Jaaa, det är så skönt alltså! Vi måste prata på skype i veckan. Jag dör snart. Vi kommer dock ej ha tillgång till internet dessa första dagar. Måste teckna abonnemang o sånt. Men vad händer i veckan? Är de skoj med fotbollen? SAKNAR DIIII!

2009-03-16 @ 10:28:25
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Anonym

nehejnej, här kommer misann mina små hemliga meddelanden inte fram inte.



Hur var resan? Gjorde du bra ifrån dig? Hörde att det gick bra för både a&u. :) Skoooj!

Fasen vad jag hade velat vara med...

är det splittrat mellan trupperna? Vilka lira med a & vilka lira med u?



Vill träffa dig snaart & vi MÅSTE bara skype-a snart. Dör här typ.

2009-03-16 @ 14:47:25
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Anonym

uups, det hade visst kommit fram ;)

2009-03-16 @ 14:48:06
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback